Viva Comet Full Video + infos


Na, szóval nem akartam a Comet-tel foglalkozni, de miután megnéztem a gálát...Elég sok minden fogalmazódott meg bennem!

Geszti Péter a magyar könnyűzenéért Viva Comet díjjal térhetett haza és a gálán mutatkozott be a legendás zeneszerző új formációja a Gringo Sztár is! Egy nagyon-nagyon jó dallal a Szabadulj Fel-el! Amelynek stílusa kicsit a Black Eyed Peas-éra hajaz, de mindenképpen unikális Magyarországon. És nagyon-nagyon jó!

Tóth Gabi, igen hatásos belépővel indított és energikus is maradt a száma végig.

Király Viktor szerintem abszolút jól nyomja! Nem baj az, ha valaki magyar és angolul énekel, Viktornak ez teljesen jól áll. Én bírom, kikáltom őt: Magyar Justin Timberlake-nek!!!!
És ez az új szám: a Crazy, óriási!

Lola, Britney Spears Till the world ends című számával indított és azt gondolom, Britney becsületére válna ez a fellépés. Lola megrengette a Sportarénát, pedig én nem szeretem őt!

A Compact Disco fellépése meg egyenesen varázslatos volt, beindult a közönség a Feel The Rain-től.

Számomra a másik nagy attrakció Edward Maya performansza volt a Desert Rain-nel! Sose szerettem az Edward Maya számokat, de ez annyira szép és légies és csodás volt, hogy ezentúl szeretni fogom. De a másik dal is csodás volt, a This is my life. Amiről azt mondta, ez az első alkalom, hogy live lép fel vele. De előadták a Stereo Love-t is!

Még az Anti Fitness Club is jó fellépést produkált, pedig őket sem bírom.

Összeségében az fogalmazódott meg bennem, hogy pozitívan csalódtam a magyar könnyűzenei élet kedvenceiben! Úgy tűnik tudnak ők is ha akarnak! Csak annyi a titok, hogy tisztelni kell a közönséget és nem valami szart adni, mert "itt ez is elmegy"! Igénylik a fiatalok is a nagy volumenű performanszokat és semmivel sem vagyunk kisebbek tehetségekben, mint bármely más ország!

0 megjegyzés: